Tuesday, May 26, 2009

Nak Mula Menulis Semula

Bila aku tgk semua org ada blog, keinginan untuk ada blog tu membuak2..and dengan keizinan suamiku yang tersayang maka aku wujudkan blog aku sendiri.Bukan nak buat apa cuma nak mulakan semula minat aku dalam penulisan.Dulu masa aku sekolah aku memang berminat menulis.Dulu lagila dengan hanya menggunakan pen aku berjaya menulis novel hasil karya aku sendiri dalam satu buku tebal tetapi malangnya buku itu hilang.Kemudian aku menulis lagi tetapi semua karyaku tergantung ditengah jalan dan lama kelamaan ia terbuku dalam kepala sahaja.Kini dengan kecangihan yang ada kenapa aku tidak teruskan.Diharapkan apa yang aku mulakan akan berterusan dengan IzinNya.InsyaAllah.
Buat suamiku tersayang terima kasih kerana memberi keizinan..

1 comment:

  1. caiyok caiyok...kalo dah siap novel nnt ble la ima jual kat blog...hahaha..kira nak jual aje....huhu

    ReplyDelete