Tuesday, October 13, 2009

Lija Konvo...

Lija adik aku yang ke 2 baru sahaja menghabiskan Ijazah Sarjana Muda Bahasa Arab,UIA.Dan pada 12/10 dia meraikan hari konvokesyennya.Aku dan suami tidak dapat mengambil cuti disebabkan kami terikat dengan projek yang besar.Tetapi aku hendak juga meraikan hari kemenangan adik aku ini.Jadi aku dan suami pergi juga dengan keizinan bos masing-masing.Aku dan suami beserta kak dayang bertolak dari pejabat aku dalam pukul sebelas.Dan dalam perjalan mesej telefon aku berbunyi.Aku buka "Kda orang dah keluar dewan"beritahu adik aku lija.Risau dia aku tidak sampai agaknya.Aku membalasnya yang aku dalam perjalanan.Sesampainya di UIA kami mencari tapak jualan dahulu untuk membelikan hadiah untuknya tanda tahniah.Ramai sungguh orang menyebabkan aku mula pening,kalau ikutkan mahu tumbang juga tapi aku kuatkan juga badan aku untuk mencari adik aku.Akhirnya kami jumpa dan Allhamdulillah segalanya sudah selamat adik aku lija telah selamat memperolehi sijilnya dan kami sempat juga meraikan dia.Dan yang seronok juga aku dapat jumpa emak,ayah,k.nida sekeluarga,k.chimah sekeluarga,jafni dan Alif,zaki,chik.Buat lija Tahniah semoga akan terus berjaya hingga seterusnya.Dan jangan lupa pada kda ye kalau dah berjaya..

2 comments:

  1. TAK SANGKA DAPAT BACA BLOG HUDA YER. INGAT LAGI MASA KECIK2 DULU HE...HE...

    ReplyDelete
  2. Eda yang mana ni ye?Boleh bagi detail sikit.Terima kasih..Sori cuba nak bayangkan sape eda ni...

    ReplyDelete