Monday, July 11, 2011

Aku dah masuk 30..

Bismillahirahmanirahim,


Rasanya tarikh hari lahir ku sudah lama berlalu tetapi aku hendak juga abadikan kenanganku menyambut hari lahir yang ke 30.Sudah 30 Allhamdulillah masih diberi kesempatan oleh Allah S.W.T untuk hidup di muka bumi ini.Syukur di usia ini aku telah menjadi seorang emak.InsyaAllah akan aku jadikan pengalaman dan peringatan buat aku segala kenangan selama 30 tahun yang lalu.Dan harapanku agar aku akan menjadi insan yang semakin baik untuk Yang Maha Esa, suami, anak, ayahemak serta keluarga, pekerja,kawan-kawan dan semuanya.InsyaAllah.


Dan sambutan kali ini aku sambut dengan suamiku saja.Terima kasih buat suami tersayang.-)))




Menyengih di hari jadi.-)))




Makanan pilihan suamiku


Makanan pilihanku


Inila kek pilihanku.Tak ingatla namanya tapi sedap.-)))


Istimewa dari suamiku.-)))

3 comments:

  1. hepi besday uda..umo 30 tp muke 20 takpa..hehhe...neway siapakah yg amek gamba uol ber2 ni..rafiqah kah hehheh

    ReplyDelete
  2. amboi..sedapnyaa...aah laa.sape yg amik gambor..ekeke

    ReplyDelete
  3. hehehehe terima ksh.kalau rafiqah yang amik gambar dah jadi camerawomanla dia.hehehehehe.xlah pekerja kat situ tlg amikkan.Rafiqah xde time ni.Hanya kami ber2.-)))

    ReplyDelete