Tuesday, September 10, 2013

Muhammad Rifqi Muhamad Redzuan

Assalamualaikum semua,


Aku tidak perkenalkan lagi buah hati ke 2 aku dalam blog kesayangan aku ini. Di lahirkan pada 09-04-2013 pada pukul 3.34 pagi. Anak ke 2 ini juga keluar melalui tingkap dengan erti kata lain melalui pembedahan. Namun begitu kali ini Allah memberikan aku peluang untuk merasa kesakitan untuk bersalin. Sakitnya hanya Allah yang tahu. 18 jam menanggung sakit dengan bantuan ubat untuk memaksanya keluar namun kuasa Allah mengatasi segala-galanya. Doktor pakar membuat keputusan untuk membuat operation kerana ia sudah lama takut risiko pada anak aku.Aku terima dan kali ini aku jadi lebih kuat kerana sudah ada pengalaman anak yang pertama. Allhamdulillah anak ke 2 aku seorang putera. Nama yang kami beri ialah Muhammad Rifqi b. Muhamad Redzuan. Sekarang sudah 5 bulan sudah boleh meniarap tetapi masih belum laju hanya pusing-pusing. 




Di doakan semoga Muhammad Rifqi sentiasa sihat dan menjadi anak soleh untuk mak dan ayah.Amin.

No comments:

Post a Comment