Tuesday, September 10, 2013

Tutup Wayar

 Allhamdulillah aku sekeluarga sudah masuk ke rumah sendiri. Sudah lari dari masalah berebut parking-))).Apa pun aku bersyukur dengan kehidupan aku walaupun ada ranjau dan duri dan semua itu aku harungi.Terima kasih pada suami,makayah,makabah dan keluarga atas doa kalian.

  Sebenarnya entry kali ini hendak cerita tentang bagaimana suami aku tutup atau sembunyikan wayar yang terjuntai keluar.Untuk keselamatan dan kekemasan. Aku amat beruntung punyai suami yang rajin singgah kedai DIY. Jadi kadang2 ada benda yang dalam kepala aku tidak boleh di buat sendiri akan di pangkah oleh suamiku yang katanya boleh DIY.Jom tengok.

Sebelum



,,,

,,,


,,,,


,,,

,,,



Selepas

Kemas kan....Tapi aku tak tahu la pula apa nama alat tu.Mungkin ada yang tahu bolehla share. 









No comments:

Post a Comment